Lucky
« ПовернутисяКонтакти
- Україна
- Луцьк
- вул Єршова, 11
- тел.: 096 76-20-116
Ось уже 7 років ми пропонуємо яскраві ідеї для бізнесу наших клієнтів! Ми любимо і цінуємо кожного свого замовника, всіляко оберігаючи його від непотрібних витрат часу і коштів.
Зараз існує безліч різновидів технік поліграфії, які дозволяють зробити друкарську продукцію більш оригінальною і красивою. Одним з таких методів, який дає волю дизайнерської фантазії, є технологія каширування. Багатошарові кашировані візитки – це можливість комбінування будь-яких технологій: шовкографія, тиснення, конгрев, об’ємний 3D лак, вирубка. Товщина візиток 5 мм і більше!
Кожен день ми стикаємося з величезною кількістю листівок і флаєрів, які приносять нам в поштові скриньки, на офіс, роздають на вулиці, виставках в торгових центрах.
На даний момент, це все-таки один з найефективніших видів реклами, проте, проблема залишається за її результативністю, і це вже головний біль, який хвилює більшість із рекламодавців. Адже, досить часто трапляється, що все те важливе, що б хотілося донести до загалу, проходить повз його увагу.
Продукція потрапляє в урну і, на жаль, багато цікавих та продуктивних маркетингових стратегій разом з ними. Причин може бути декілька: погано працює промоутер, неправильно вибрано місце для поширення або інформаційний привід нецікавий. Але, частіше за все−це нудний та посередній дизайн, що не привертає достатньо уваги. Зачасту, його розробляють непрофесіонали і як наслідок, Ваша поліграфія − це червоний фон та зелені букви з чорним контуром. Подивіться на цю листівку і задумайтесь, як потенційний клієнт сприйме все те, що там написано.
Сьогодні ми бачимо, створені саме за таким принципом, численні примітивні банери, сайти і логотипи.Така невдала реклама наштовхує на питання: «Чому ж замовник діє за принципом «чим гірше, тим краще?».
Якщо Вам відверто говорять, що продумане оформлення та тони тексту будуть нецікаві – прислухайтеся! У Вашого флаєра є всього 3-5 секунд, щоб на нього звернули увагу і захотіли прочитати.
Кількість переглядів: 2621