ПАТ «Харківське підприємство автобусних станцій»

« Повернутися
Контакти
  • м. Харків
  • просп. Юрія Гагаріна, 22
  • Тел.: (057) 732-65-02

ПАТ «Харківське підприємство автобусних станцій»

 

Харківське підприємство автобусних станцій засноване 21 травня 1969 р. наказом Мінавтотрансу УРСР від 26.02.1969 р. № 69. На момент заснування до складу підприємства входив Центральний автовокзал, дві автостанції м. Харкова і 23 автостанції області. 4 січня 1997 року підприємство перетворене у відкрите акціонерне товариство, а 29 квітня 2011 року – в публічне акціонерне товариство.

На цей час до складу ПАТ «Харківське підприємство автобусних станцій» входить 33 автостанції та 2 касово-диспетчерських пункти, які розташовані у м. Харкові та 26 населених пунктах області.

Основними завданнями діяльності підприємства є:

• організація перевезень пасажирів через мережу автостанцій м. Харкова та області на міжнародних, міжміських та приміських маршрутах;

• надання автостанційних послуг пасажирам і автоперевізникам;

• обслуговування пасажирів та екіпажів автобусів;

• прийом та відправлення автобусів на автостанціях;

• контроль за додержанням заходів із забезпечення безпеки руху автобусів на маршрутах та автостанціях;

• розширення спектра послуг, які надаються пасажирам.

Підприємством укладено понад 200 договорів з автомобільними перевізниками про організацію продажу квитків на автобуси та надання послуг на автостанціях. За цими договорами автостанціями області обслуговується 31 міжнародний маршрут, майже 200 міжміських та 300 приміських маршрутів.

У середньому за день від автостанцій здійснюється 2,5 тис. рейсів, якими відправляється понад 25 тис. пасажирів.

Автостанціями та касово-диспетчерськими пунктами підприємства надаються послуги з:

• попереднього і поточного продажу квитків на автобуси міжнародних, міжміських та приміських маршрутів;

• реалізації квитків у зворотному напрямку;

• бронювання квитків на автобуси міжміських та міжнародних рейсів з усіх автостанцій м. Харкова та області, в т.ч. за телефоном;

• переоформлення квитків, пошуку залишених в автобусі речей;

• повідомлення по радіотрансляційній мережі тощо.

Для надання якісних послуг на автостанціях міста Харкова та області організована робота 69 кас продажу квитків. Пасажири можуть користуватися послугами залів очікування, камер схову (на 32 автостанціях), довідкових бюро (на 6 автостанціях), кімнат матері та дитини (на 9 автостанціях), аптечних кіосків (на 3 автостанціях), пунктів торгівлі та громадського харчування (на 11 автостанціях), громадських вбиралень тощо.

Кількість переглядів: 2361
Угода при реєстрації, угоду користувача при реєстрації, угоду користувача при реєстрації, угоду користувача при реєстрації, угоду користувача при реєстрації, угоду користувача при реєстрації, угоду користувача при реєстрації, угоду користувача при реєстра