-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
-
Київська обл.
Приватні оголошення
Тренінг Принципи і технології телефонних продажів « Повернутися
Контакти
- Анастасія Спіцина
- Київська область
- Київ
- (098) 677-38-67
Уміння грамотно спілкуватися по телефону - це один з найбільш затребуваних зараз навичок, необхідний всім співробітникам, що мають справу з клієнтами - від секретаря до менеджера з продажу.Саме телефонні дзвінки є початком нашого співробітництва з клієнтом, і якщо цей етап нами «завалений», то подальша діяльність просто «не піде».Спілкування по телефону - ця та висока сходинка на сходах продажів, яку не можна перестрибнути, і не пройшовши яку коли піднімешся далі.Для професійного менеджера з продажу бездоганні телефонні манери - це обов'язкова складова майстерності.Регулярна оцінка і шліфування власного телефонного стилю є запорукою вдосконалення в професії.
На тренінгу "Принципи і технології телефонних продажів " Ви навчитеся правильно будувати діалог зі своїм клієнтом, вести "правильну " статистику своїх телефонних продажів, дізнаєтеся як впливають психологічні особливості клієнта на результативність продажів, як внутрішній стан продавця піднімає конверсію телефонних продажів і ін
На тренінгу "Принципи і технології телефонних продажів " Ви навчитеся правильно будувати діалог зі своїм клієнтом, вести "правильну " статистику своїх телефонних продажів, дізнаєтеся як впливають психологічні особливості клієнта на результативність продажів, як внутрішній стан продавця піднімає конверсію телефонних продажів і ін